18. tammikuuta 2012

Liikaa ruokaa liikaa ruokaa liikaa ruokaa olen syönyt ihan liikaa, varmaan yli 1400 kilokaloria joka päivä, ja ennenkaikkea olen syönyt huonosti, liikaa sokeria ja hiilihydraatteja ja liian vähän proteiinia, tuoreita kasviksia ja hedelmiä. Olo on väsynyt, paisunut ja epämukava, farkut tuntuvat hiertävän ja stressaa ihan liikaa. En kerkeä tällä viikolla salille kuin perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina, huomenna leivomme Sirenan ja Avan kanssa, lauantaina juhlitaan alkoholin voimin ja voi luoja minä vain lihon. Tulisi jo ensiviikko, haluan rutiinini takaisin. Haluan litteän vatsan ja kevyesti kuultavat vatsalihakset takaisin. En edes uskalla katsoa peiliin enää.

Minulla on kaksi kuukautta aikaa päästä bikinikuntoon, sillä Egypti ja uima-allas ja valkoinen hiekka ja minä haluan nauttia täysillä. Kaksi helvetin kuukautta. Minun täytyy lopettaa tämä jatkuva syöminen, oksetan itseäni.

Samuel katsoi koulussa silmiin, kaksi litraa jäävettä läpi rintakehän ja minun on pakko olla kaunis että hän näkee mitä menetti. Minulla ei ole vaihtoja.

1 kommentti:

  1. Ymmärrän täysin paineesi laihtua, itse koen samaa, sitä kuinka piikit pistelee ja syyttävät jokaisesta suupalasta. Älä kuitenkaan anna sen kaiken viedä itseäsi.

    VastaaPoista