14. helmikuuta 2011

Viikonloppuna pidän juhlat, minun syntymäpäiväni, sweet sixteen, tiedäthän? Kymmeniä ihmisiä, innostunutta naurua, tonneittain syötävää, valoja ja musiikkia, hauskanpitoa ja tukahtuneita voihkaisuja suudelmien seassa vasten parvekkeen seinää, minua ahdistaa niin paljon. Haluan olla kaunein edes omissa juhlissani, minun päivänäni, mutta kuinka voisinkaan, liikaa pyydetty; ei näillä jaloilla tällä vatsalla näillä jäätyneillä huurresilmillä ei minusta ole mihinkään en minä tiedä mitä minä haluan.


Tai niin, tiedänhän minä, minä vain haluan olla kaunis ja niin pieni hänen sylissään. Kysymys taitaa olla enemmänkin se, onko tämä sen arvoista.

Hiljenneet kadut ja tuulia hautausmaan yllä, kun minä odotan pelosta kangistuneena, kuuraisessa maassa, odotan vain enkä hengähdäkään.

3 kommenttia:

  1. Hyvää syntymäpäivää <3

    Pidä hauskaa, Prinssillesi olet kuitenkin kaikista kaunein. Ja jos juhlat käyvät ahdistaviksi, lähde kävelylle yöhön, ota Prinssi mukaan, suudelkaa pakkasessa posket punaisina ja huulet jäässä, menkää lumisotaa, polttakaa tupakat, naurakaa. Edes viisi minuuttia, sitten taas jatkat sisätilojen ihmismassaa, uskon niin. <3
    Parasta, ihaninta, suloisinta 16-vuotis syntymäpäivää rakas. <3

    VastaaPoista
  2. Voi kulta, kiitos, olet kauneinta, kiitoskiitoskiitos. <3

    (Ongelma on siinä, että Prinssi on ensi viikonloppuna jo kaukana, eri paikkakunnalla, hän ei ole edes tulossa. Ja minä tiedän jo etukäteen, että ahdistuksissani löydän itseni jonkun muun sylistä, A:n tai V:n, kenen tahansa, loukkaan Prinssiäni ja vihaan itseäni vain enemmän. Koska-- nin, en minä selviä edes yhtä iltaa ilman häntä. En ole järjissäni ilman häntä. Prinssi ei tule.)

    Mutta sanasi saivat minut itkemään hiljaa onnesta, olet upein, kiitos rakas. Minä käyn heti huomenna kurkistamassa mitä sinulle kuuluu, nyt kutsuu uni ja pakkasentuoksuiset lakanat.

    Rakastan sinua. <3

    VastaaPoista