16. huhtikuuta 2011

Välillä tuntuu kuin pääni sisällä olisi menossa päättymätön varjoteatteri, jossa tummina hahmoina vaeltavat hyeenat ja valosta lentoon yrittävät pikkulinnut kiertelisivät toisiaan ajatusteni pitkillä käytävillä, peittäisivät toisiaan alleen, repisivät kappaleiksi, erkanisivat ja ottaisivat pian taas yhteen. Minä en tiedä mitä haluan, mutta sen  minä tiedän, että olen viimein takaisin siellä mistä minun piti lähteä lopullisesti jo kauan sitten.


Tahdonvoima, kontrolli ja motivaatio lipsuvat edelleen sinertävien sormieni välistä kohti hyisenä vellovaa valtamerta allani, mutta minä en uppoa enää, käyn ehkä pinnan alla ja vedän saastaista vettä keuhkot täyteen kerran tai kaksi, mutta nousen uudestaan, en huku enää niihin sekaviin päiviin jotka vain jatkuvat ja jatkuvat ilman tarkoitusta, harmaansekaista ja tahmeaa, ei enää koskaan. Minä haluan elää.

1 kommentti:

  1. Elä, oikeasti, olet ansainnut sen.

    Mutta miten pääset takaisin elämään? Mihin suuntaan mun pitää sua auttaa kulkemaan? Missä tulet olemaan onnellinen?
    Sen olen ymmärtänyt, että olet palannut takaisin kipuamaan kohti sen samaisen hyisen, julman, kauniin vuoren huippua. Olet, etkö olekin?
    Mutta onko se mitä haluat? Koska jos on, kuka olen kieltämään tulematta takaisin, oikeasti jopa haluan taas yrittää lentää kanssasi oikein kunnolla, räpytellä siipiä kunnes haukkoo henkeään.

    EN EDES OLE VARMA MITÄ YRITÄN SINULLE SELITTÄÄ.

    Kai vain sen, että jaksa. Jaksa, olet rakastettu, susta tulee vielä onnellinen. Oikeasti onnellinen, sellainen onnellinen, että et voi olla hymyilemättä, sydämesi hakkaa tietä ulos rinnastasi ja onnellisuus kuohuu suonissani kirkkaana.
    Kiitos niistä viesteistä tänään, pelastit minut.
    Taas kerran.
    Kerro miten sinut pelastetaan, teen mitä vaan.

    Olet rakas ♥

    VastaaPoista