11. marraskuuta 2011

Paha olo meni pois käsi kädessä pimeän kanssa. Kun aamulla heräsin Samuelin tekstiviestiin, hyväähuomentaihana, ymmärsin, että joskus elämässä täytyy vain luottaa, päästää irti epäilyksistä ja vanhoista peloista, antaa vain olla. Kello näytti 06:16 kun katsoin peiliin, aamupörröiset hiukset olkapäillä ja silmät valoa ujostellen, näin taas sen ihan sievän elodien, vino hymy ja askeleet keittiöön, aamiaiseksi lasillinen kaakaota ja omena ja lupaus siitä, etten enää suostu antamaan Odilelle periksi. Hyppynarutyttö pitää kädestä, minä seuraan mieluummin häntä, ja kun avaan oven kuulaaseen syysaamun minun on taas vähän helpompi hengittää.

5 kommenttia:

  1. Kirjoitat niin kauniisti. On ihanaa, että Hyppynarutyttö on ystäväsi ja johdattaa sinua oikeaan suuntaan. Hali ♥

    VastaaPoista
  2. Anteeksi, ettet saanut minulta mitään kommenttia tuohon edelliseen. Miksen ikinä osaa olla täällä silloin, kun tarvitset minua (tai jotakuta)?
    Anteeksi.

    Mutta tämä teksti sai niin onnelliseksi. Olet niin vahva ja ihana ja voi olen onnellinen puolestasi!! Halauksia, olet kaunis, halauksia, rakastan sinua, halauksia niin mahdottoman paljon ♥

    VastaaPoista
  3. Sinäkö et muka olisi ollut siellä, kun tarvitsen? PÄINVASTOIN. Sähän olet aina siellä, sanomassa kauniita, enkelinkevyitä sanoja ja nostamassa mun mieltä. Toisinpäin tää on, mähän en ikinä osu paikalle, kun sulla on hätä. Sinä turhaan pode omatunnon tuskia, kun ei mitään syytä. Olen niin kiitollinen sulle ♥

    Säkin olet mun ajatuksissa ♥

    VastaaPoista
  4. millä oot tehny sun bannerin ? ihana ! muutenkin ulkoasu :)

    VastaaPoista