19. joulukuuta 2011

Nothing's gonna be all right, nothing's gonna work out fine, mies huutaa minun päässäni ja minä itken ääneen, ei tästä tule mitään, Samuel on ainoa syy miksi olen hengissä ja Samuel on ainoa syy miksi haluaisin olla kuollut. Kun hän on vierellä kaikki on täydellistä, mutta muutoin en voi ymmärtää häntä, hänen käytöstään, olen niin helvetin kyllästynyt olemaan se tyttöystävä josta kukaan ei tiedä ja jolle ei ole aikaa ja huora huora heikko hyväksikäytetty typerä tyttö ei ei olkaa hiljaa minä en jaksa.

Tiedän että meidän pitäisi puhua, mutta lykkään keskustelua viimeiseen asti, en halua riskeerata mitään, minä puren hammasta ja kärsin niiden harvojen tuntien tähden joiden aikana hän saa minut tuntemaan kauniiksi, minä olen hiljaa ja hymyilen, ehkä hän haluaa minut sitten. Minä kestän. Koska minulla ei ole muuta vaihtoehtoa. Samuel on puolet minusta, eikä minun auta kuin yrittää. Sillä minä rakastan, minä roikun vaahtopäisen valtameren yllä, minua pitää pinnalla toivo ja Samuel ja jos toinen käsi lipeää minä olen mennyttä.

Sattuu, sattuu niin helvetisti ja pelottaa.
(Viilsin ensimmäistä kertaa vuoteen. Kevyt naarmu vain, punaisia helmiä lonkkaluulla.)

3 kommenttia:

  1. Pikkuinen, nyt me hengähdetään syvään, lasket veitsen käsistäsi ja tulet halaamaan. Välität Samuelista selvästi hyvin paljon, hän on sinulle kaikki kaikessa. Jokin hänen käytöksessään kuitenkin ilmeisesti satuttaa sinua. Olet arvokas, arvosta itseäsi ja vaadi häneltäkin arvostusta. Kerro hänelle tunteistasi. Tulet varmasti selviämään ja asiat järjestyvät aina, usko minua. Minä tuen sinua ja lähetän lämmintä lumipölyä luoksesi, se lämmittää ja kutittaa poskia ja jos Samuel on sinulle kiltti, ehkä myös hänenkin poskiaan.

    Sinä olet tärkein. Älä jätä itseäsi rakkautesi varjoon.

    VastaaPoista
  2. Samuel on selvästi tosi tärkeä sinulle. Mutta jos hän ei arvosta sinua niin paljon kuin tulisi... en tiedä. Sinä olet arvostuksen arvoinen, kaiken mahdollisen arvoinen tässä koko maailmassa.
    Ehkä teidän kannattaisi jutella?
    En tiedä, en ole parisuhdejutuissa hyvä. Mutta... muistathan että olen aina täällä? Sinulla on numeroni, osoitteeni, saat soittaa, tekstata, kirjoittaa tai tulla vaikka hitto vie käymäänkin ihan milloin vain. Otan sinut aina avosylin vastaan, pyyhin kyyneleesi tai hymyilen kanssasi, tuen sinua kunnes jaksat jälleen ottaa askelia itse ja siltikään en irrota kädestäsi.

    Olet tärkeä.
    Kiitos kommentista ♥

    VastaaPoista
  3. Se puhuminen on vaikeaa, mutta mitä enemmän sitä lykkää, sitä vaikeammaksi sen aloittaminen käy. Lykkäsin puhumista liian kauan, lopulta huomasin olleeni se nimellinen tyttöystävä suhteessa, joka kesti _vuoden_. En halua kenenkään kokevan samaa. Se on vaikeaa, mutta yritä avata suusi ajoissa. Älä toista virheitäni. Ne kostautuivat karmaisevalla tavalla.

    VastaaPoista