2. toukokuuta 2011

On tavallaan helpottavaa tajuta, ettei olekaan vielä ihan kuollut, ihan erämaa, ihan täysin tunnoton ja irti kaikesta - sillä minä kaipaan rakkautta ja kosketusta ja hänen hymynsä tuoksua solisluilleni enemmän kuin mitään muuta olen koskaan kaivannut. Haluaisin hukuttautua hänen sanoihinsa, upota, kadota pois täältä; pudota pohjan läpi toiselle puolelle, jonnekin, jossa on vain sateenkaarenvärisiä tunturipuroja ja auringon oranssinpunainen hehku hänen hiuksillaan.


Olen menettänyt kaiken itsekurini, kaiken kontrollin. Rukoilen joka ilta voimaa huomiseksi, voimaa syödä edes vähän vähemmän kuin tänään, rohkeutta sanoa ei. Mutta ei minusta vain ole siihen enää, ei minusta ole mihinkään enää. Kuolen hitaasti jossain tämän kaiken ylimääräisen ja valtavan keskellä, tekohymyjä ja hapuilevia askelia, puoliksi upoksissa jo, vedet keuhkoissa jäätyvät säröiksi sydämen pinnalle ja minä vain istun, istun ja tuijotan ohitse lipuvaa aikaa ja ulkomaailmaa. Ei minusta taida olla elämään.

Jossain pimeän keskellä pieni tulikärpänen jaksaa yhä edelleen uskoa, että pääsen vielä joskus pois. Mutten tiedä miten, en yksinkertaisesti tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen helvetin kyllästynyt tähän kaikkeen ja helvetin peloissani, mutten vain tiedä enää mistään mitään.

Juoksuhiekkaa, punaisia pisaroita kyynertaipeissa ja marenginpalasia kylpyhuoneen lattialla. Sitä nämä tahmeina valuvat päivät nykyään ovat, itkua ja odotusta, tulkaa joku hakemaan minut täältä pois.

6 kommenttia:

  1. jaksa kesään asti. sitten mä tulen, haen sut pois, enkä koskaan anna takaisin.

    ja mä puhun kirjaimellisesti tällä kertaa.

    VastaaPoista
  2. ehkä sun pitäisi alkaa nähdä psykologia ja kertoa sun vanhemmillekin?
    saan kerrankin puhua kokemuksen äänellä, ja nyt sanon sillä, että se auttaa. se oikeasti auttaa.

    ei kyllä uskoisi.

    mutta jos et halua, niin sinnittele kesään.
    haen sut pois.

    VastaaPoista
  3. Ei. En pystyisi ikinä, en ikinäkoskaan kertoa vanhemmilleni tästä, heille olen se täydellisin, onnistuja, menestyjä, ei ikinä. En halua tuottaa heille pettymystä, en halua olla pettymys. He ymmärtäisivät kyllä, mutta ei. Minä jaksan kyllä.

    Kiitos taas kerran, ihana. ♥

    VastaaPoista
  4. Suurkiitokset kommentista ♥!(: Eipä se mitään vaikka randomina tulikin, kiva jos sait tuon postauksen ansiosta hyvän mielen. (-: Ja niin, kyllähän se rakkaus aika ihana asia on, itseänikin hymyilyttää.

    Iloista ja aurinkoista kevättä sinnekkin !

    VastaaPoista
  5. kurkista blogiini kulta, you are beautiful ♥

    VastaaPoista