14. syyskuuta 2011

Nyt täällä on jo vähän valoisampaa, syksyn ikkunoita hakkaava kylmyys tuntuu turvalliselta ja muutenkin kaikki on ihan hippusen verran helpompaa. Perjantaina oli ensimmäiset oikeat lukiobileeni, liköörishotteja ja mansikka-limen makuisia naurunpuuskia, musiikki oli kovalla, minä olin ihan uskomattoman humalassa mutta kukaan ei katsonut minua vinosti, he pitelivät hiuksiani kun oksensin bussipysäkille jonnekin päin Hakaniemeä ja ovat ystäviäni silti. Alkoholia kuluu taas ihan liikaa, mutta minähän vain nautin lukioelämästä ja uudesta identiteetistäni tässä uudessa maailmassa (ja yritän unohtaa faktan, että koeviikko lähestyy ja minä en osaa mi-tään.)

Mutta kaikki on hyvin nyt. Lähden huomenna käymään Pikkukaupungissa, ohjelmassa päiväunia isoäidin vanhalla sohvalla ja lauantai-illan valtavat juhlat huvilassa keskellä metsää rakkaustyttöjeni kanssa.

Ehkä tämä tästä.


1 kommentti:

  1. Kyllä se varmasti siitä. Sä olet oikeasti ihan hämmentävän älykäs ihminen ja pärjäät varmasti hienosti niissä kokeissa! Ja on tosi ihanaa, että oot löytänyt tuommoisia ystäviä ja että sulla on hauskaa : ) ♥

    Mä en halua vielä parantua. Kyllä vielä joskus, mutta ei nyt, ei vielä.

    Yritä säkin nauttia syksystä mahdollisimman paljon. Ja vielä joku kerta otan sen junan Helsinkiin yksin sua ajatellen ja me istutaan jossain kahvilassa neljä tuntia putkeen nauraen ja jutellen ♥
    Halauksia ♥

    VastaaPoista