26. marraskuuta 2011

Tämän illan piti olla täydellinen ja sitä se kai olikin, mutta nyt istun tässä, yksin, en halua nousta tai mennä suihkuun tai syödä tai puhua kenellekään, en halua nähdä ketään, en halua katsoa itseäni peilistä tai jaksa pyyhkiä kyyneleitä, en jaksa yrittää ymmärtää miksi minusta tuntuu näin pahalta mutta jotain tummaa sydämen pinnalla ja se ei lähde pois vaikka minä revin kaikin voimin. Jokin on nyt erilaista ja minä lähinnä inhotan itseäni. Avaan kylpyhuoneen peilikaappien ovet etten joudu katsomaan itseäni silmiin pestessäni hampaita ja ryömiessäni lakanoihin valot sammuksissa. Unohdusta, unohdusta ja unta, minä pyydän. Rinnassa painaa huoli kuin sata kiloa lyijyä, mitä jos minä menetän hänet, älkää viekö häntä minulta pois. Ja sitten onkin vain tyhjää.

2 kommenttia:

  1. voi pieni ♥
    vain idiootti jättäisi sinut, mutta en voi luvata mitään hänen puolestaan. Sen voin luvata, että minä en jätä.
    Sinä et ole vielä okei. Odile esittää heikkoa, puolinäkymätöntä, mutta hän on siellä. Hän on siellä, vaanii sinun heikkoa hetkeäsi, pikkuinen.
    Älä päästä sitä hyökkäämään, missään nimessä! Olet tosi rakas ja ihana, halauksia ja hyvänyönsuukkoja ♥

    VastaaPoista
  2. hei sinä hiljainen tyttö, oletko kunnossa?

    VastaaPoista