8. toukokuuta 2012

Viikonlopun vietin Pikkukaupungissa. Minä söin ja nauroin ja söin ja se oli ihan okei, nyt olen kotona ja syön ja syön ja itken ja syön silti vaikkei se enää olekaan okei. Minä en ole okei enkä jaksa leikkiä että olisin, minä vihaan vihaan vihaan minua ja tätä vartaloa ja heikkouttani, olen ruma sisältä ja ulkoa, en jaksaisi tällaista enää.

Passiivis-aggressiivista inhoa kaikkea kohtaan, kuvotan itseäni mutta olen liian väsynyt tekemään asialle mitään. En jaksa enää edes oksentaa, tyhmä tyttö miksi sitten syöt. Kesä on nurkan takana, sortsit ja bikinit ja lyhyet hameet ja humalainen paniikki-itku bilepaikan vessassa kun kaikki muut ovat kauniita ja minä vain oksettava. Ja sitten oksennan ja pyyhin meikit poskilta, kävelen ulos ja hymyilen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Niin se on mennyt jo monta vuotta, niin se menee nytkin, tulee aina menemään. En minä pääse täältä koskaan pois.

Onneksi minulla on Myrskylintu. En varmaan olisi järjissäni ilman häntä.

3 kommenttia:

  1. Voi minun pientä kultasiipistä enkeliäni.
    Mikset nää kauneuttasi? Olet upea, kaunis, ihmeellinen, haluttava, hoikka ja niin täydellinen!
    En tiedä mitä sanoa, anteeksi... Sanat tuntuvat merkityksettömiltä, kun en pääse sulkemaan sinua syliini ja paijaamaan pahaa pois. Sinä olet ihana, luota minun arviointikykyyni. Olet. Piste.

    Ja pyytäisin sinua harkitsemaan jälleen kerran kertomista. Ne eivät voi silti pakottaa tuota kaikkea pois. Voit pitää sen kaiken, aivan kaiken, jos haluat... Mutta miksi haluaisit? Sinun on niin paha olla, ja puhuminen ammattilaiselle voisi auttaa. Vaikkei auttaisikaan... mitä sinulla on menetettävää? Vaikka puhuisit ammattilaiselle, ei sinun tarvitse kertoa kaikille kavereillesi tai Myrskylinnullekaan, eikä psyka/mikälie voi sanoa vanhemmillesikaan. Ole kiltti, yrittäisit? Jos et muuten, niin minun vuokseni? Koskan pyydän, anelen, rukoilen sinua näkemään, ETTEI SINUN OLE PAKKO OLLA ONNETON.

    Tuuli tuokoon halaukseni luoksesi ♥

    VastaaPoista
  2. äää teki mieli alkaa itsekin itkeä kun luin )': voimia rakas♥

    VastaaPoista
  3. Hei, olen samaa mieltä frecklesin kanssa. Olet upea, täydellinen ihminen. Sinulle on pieni haaste blogissani: http://lasinauhaa.blogspot.com/2012/05/what-if-im-ocean-far-too-shallow-much.html

    Hali ja voimia ♥

    VastaaPoista